Naast het creëren van de beste verse limonade ter wereld, willen wij ook de beste service bieden. Daarom hebben wij onze veelgestelde vragen voor u op een rij gezet.

Over de siroop

Vraag: Wat is de houdbaarheid?

A: Onze siropen zijn ongeopend 12 maanden houdbaar.

V. Moet u de siroop in de koelkast bewaren voordat u deze consumeert?

A: Onze siropen zijn geschikt om buiten de koelkast te bewaren.

Vraag: Moet je de siropen in de koelkast bewaren nadat je ze hebt geopend?

EEN: Ja! Bewaar het in de koelkast nadat je het hebt geopend. Het vervalt 12 weken na opening.

Vraag: Gebruikt u toegevoegde chemische conserveermiddelen, kunstmatige kleurstoffen of sapconcentraten?

EEN: Nee! Nu niet, nooit niet!

Vraag: Wat doet u om uw producten te conserveren?

A: We gebruiken minimaal witte rietsuiker om onze siropen te conserveren.

Vraag: Is het normaal dat de inhoud van de fles scheidt?

EEN: Ja! Schud de fles voor gebruik en de inhoud zal op magische wijze weer in elkaar overvloeien.

Vraag: Is jullie Pinkyrose-siroop veganistisch en glutenvrij?

EEN: Ja dat is het. We gebruiken geen zuivel- of dierlijke producten en er zijn geen ingrediënten in onze recepten die gluten bevatten.

Perfecte bediening en gastvrijheid

Vraag: Kan ik Pinkyrose limonade of cocktails serveren in mijn bar of restaurant?

EEN: Ja! Voor meer informatie kunt u contact opnemen met sales@pinkyrose.nl.

Vraag: Ik moet mijn personeel informeren over hoe ze Pinkyrose moeten bedienen. Bieden jullie ook trainingen aan?

A: Ja, dat doen we. Wij laten uw personeel graag zien hoe u die Perfect Serve kunt krijgen. Stuur ons een mail sales@pinkyrose.nl voor een gratis Perfect Serve training.

Vraag: Limonade of cocktails?

A: Onze siropen zijn uitstekende zelfgemaakte limonades en kenmerkende cocktails.

Vraag: Kan ik Pinkyrose boeken voor evenementen, festivals en feesten?

A: Dat is waar wij het beste in zijn. Voor al uw evenementen kunt u onze Pinkyrose bar inhuren. Samen met onze vrienden Bobby's Dry Gin of Ketel1 maken wij elk evenement onvergetelijk. Stuur ons een e-mail op sales@pinkyrose.nl en we nemen contact met u op.

Vraag: Bieden jullie Pinkyrose-franchises aan?

A: Op dit moment niet, nee. Misschien in de toekomst!

Over verzending

Vraag: Verzenden jullie internationaal?

A: Nee, wij verzenden alleen binnen Nederland. Maar als u Pinkyrose in grote hoeveelheden wilt bestellen, kunt u ons altijd een e-mail sturen via sales@pinkyrose.nl

Vraag: Mijn pakket is tijdens het transport beschadigd geraakt. Wat is uw retourbeleid?

A: Als uw pakket tijdens het transport beschadigd is geraakt, stuur ons dan een e-mail op info@pinkyrose.nl met uw bestelnummer en de details van de schade, en wij zullen ons best doen om uw bestelling te vervangen.

Vraag: Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling arriveert?

A: Wij verzenden doorgaans binnen 2 werkdagen.

Vraag: Wat moet ik doen als mijn pakket niet aankomt?

A: Als uw bestelling niet is aangekomen, stuur ons dan een e-mail op info@pinkyrose.nl met uw bestelnummer en de details van de schade. Wij zullen ons best doen om uw bestelling te volgen en traceren.